پاسخ بنیامین به موضوع ازدواجش با بهاره افشاری و فرد مورد نظر! +تصاویر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 130
نویسنده : Admin

ازدواج بنیامین بهادری با بهاره افشاری حقیقت دارد؟

خبری که بنیامین را وادار کرده تا در صفحه اینستاگرام خود به شایعات پاسخ دهد.او نوشت: دارم برای زندگی خودم و بارانا تصمیم مهمی می گیرم.اگه نظر من براتون مهمه دوست دارم فعلا و تا وقتی خودم جزئیات را اعلام نکردم با همین دعای خیر و انرژی مثبت، راه ررا برای آیندمون روشن تر کنید.

عکس بنیامین بهادری و بهاره افشاری

عکس جشن تولد بنیامین

پاسخ بنیامین بهادری در مورد فرد انتخاب شده برای ازدواجش:

بنیامین بهادری در این مورد در صفحه شخصی اش نوشت:

در مورد اون پست سى و سه سالگيم ، مثل قبل خواهشم اينه كه به حاشيه و كنجكاوى هاى ديگران و شايعات عجيب و غريب توجه نكنيد # در اين رابطه اسم چند نفر از چهره هاى سرشناس رو اين روزها شنيدم كه واقعاً هم خنده ام گرفت و هم دلم # يعنى با خودم فكر كردم اگه همين جور پيش بره ديگه هيچ كدوم از دختران و بانوان هنرمند جرأت نمى كنند كه در كنسرت ها حضور پيدا كنند (!) # به نوبه خودم از همه شون معذرت مى خوام # و مجدداً از همه تون مى خوام كه وجداناً صبر كنيد تا وقتش برسه تا خودم جزئيات رو بهتون بگم # اين طورى من بايد هر روز يه تعداد اسم رو تكذيب كنم كه خيلى جالب نيست # بعد از اين هر كى اين جور حرفا و اسم ها رو مطرح كرد، اعتنا نكنيد # فداى احساس عميق و شعور بالاتون

منبع: پرشین وی




:: برچسب‌ها: پاسخ بنیامین به موضوع ازدواجش با بهاره افشاری و فرد مورد نظر! +تصاویر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیگیل و آدرس zigil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

zigil

RSS

Powered By
loxblog.Com